Ferrari Enzo
2002-2004-ig
Mindössze 399 darab készült belőle.
A tulajdonosait természetesen a szokásos Ferrari-módszerrel válogatták: a gyár mondta meg, ki kaphat ilyen autót, és legalább két Ferrari a garázsban volt a beugró. Mindennek ellenére az eredeti 350 darabos szériát a nagy érdeklődés miatt 399-ra kellett bővíteni.
És egy érdekeség a 399-ik vagy is az utólsó darabot II. János Pál Pápa kapta, aki el árverezte és jotékony célra ajánlotta a pénzt.
Jogosan víseli az egykori nagyfőnök nevét. Ez az autó már rég nem az olaszokról szól. Kifejezetten a Ferrari-mítószt testesíti meg, olyanoknak, akik nem sajnálnak cirka 180-200 millió forintot ezért a mítoszért.
A belső is arról szólt hogy nem egy luxus autóval állunk szemben, de még is a soprtoság mellet fel fedezhető némi luxus is.
1255 kg-os karoszériája ami leginkább carbonból és alumíniumból van. Ráadásul 110 literes üzemanyag tankja van, és 100 kilóméteren 16,5 literet eszik a gyár szerint.
5998 cm3 motorja 12 hengeres 660 LE/485 kW-ra képes. F1-es kormány váltó. A maximális teljesítményt 7800-as fordulatszámon adja le. Maximális nyomatéka 657 Nm. 0-100 km/h-ra 3,6 másodperc alatt gyorsul. 0-200 km/h-ra 9,5 másodperc alatt gyorsul. Végsebessége 350 km/h.
Mai értéke 260 millió fórint.
Ferrari Enzo Fxx
2005-2007-ig
Az Fxx ferrari az enzo-ból lett át építve versenycélra, egyes részek maradtak a régiek de a leg több új fejlesztés. Ennek az autónak is van vetélytársa, méhozzá a testvér cégben a Maserati MC 12 Corsa.
Mind össze 30 darab készűlt belőle.
Azonban a karószéria meg maratt szénszálas(carbon) erősítésű sicilíum-karbid kerámia kompozit lemezek találhatók az enzon illetve az fxx-en is.
A belső is váltózott, mondjuk nem drasztikusan. Meg kapta a tipikus verseny össze állítást, semmi fölös kapcsoló vagy luxus a forma1-től szinte már csak a tető választ el.
Főleg a hátulján látszik hogy nem utcai használatra készőlt, a hátsó lámpák helyén kipufugó végek vannak vagy mit a hátsó sárvédőn is látszik kopoltyúnak nevezett szellőzés a jobb hűtés érdekében, és még persze az osztott hátsó szárny.
Motorja egy 6262 ccm V12 hengeres 588 kw és 789 Le ami egy 6 fokozató szekvenciális váltóval spékelt. De a tömege is csökkent 1158 kilógramm.
Végsebessége: 391 kilóméteróra.
Mai értéke 1 millió 500 ezer euro vagy is 458 millió fórint.
Ferrari Enzo Széria
Ime a három lépcső a forma1-es autó-tól a verseny autónát az útcai autó-ig.