Ferrari F70 LaFerrari
2013-tól napjainkig.
Az új Ferrari F70-et neveztetjük az Enzó utódjának is. De ez a kocsi a leg modernebb autók közé tartózik . Limitált kiadásba készűl pont mit az enzó, az elődjéből 399 darab készőltt, addig az új F70 LaFerrari-ból 499 darabot készítenek.
Tervező: Flavio Manzoni
A kocsi számítógépes teste a Magneti Marelli automotive lighting. Ez a első Ferrari mellyet nem a Pininfarina hanem maga a cég tervezett.
A belső tér annyíban változott az enzo-hoz képest hogy inkább el kanyaradott valamelyest a luxus felé. Belsőtérben használt anyagok például bőr és hasított bőr egyvelege de emelett az alumínium és a szén szálas műanag is szerepet kapott.
A hogy sok más autóknál itt is a leg fontosabb a bisztonság, a már Forma 1-ből már ismert belső héj mely az utasok védelmét szolgája. Az autónak ez a része teljes egészében szénszállas műanagyból készűlt ismertebb nevén carbon, és ennek köszönhetően 40 kiló gramm az össz súlya. A F1-be használt carbon önhordós kaszni által 27 %-kal javúlt a torziós merevség.
Az egyik újdonság hogy meg született az első Hibrid Ferrari és 40 %-al javúlt a fogyasztás, de ez még nem volt elég így Start Stop rendszerel is szerelt.
De ezeken kívűl a másik nagy újítás hogy a Ferrari F70 az első úcai autó mely Hy-Kers rendszerel szerelt. A kers a motor energia vissza nyerő rendszere vagy is pár másodpercig plusz 120 kw azaz 161 Le.
6.3 literes (6262 ccm) V12 ICE 588 kw 789 Le.
7 fokozatú szekvenciális duplakuplungos váltó.
A jó fék hatás érdekében szén-kerámia Brembo tárcsák, első 398 mm a hátsó 380 mm.
Mai értéke 1 millió 193 ezer euró vagy is 366 milió fórint.